dag 1 !

en bild på mej + tio fakta !

 

1. Älskar kriminalserier t.e.x criminal minds, csi osv.

2.Duschar en gång per dag.

3.älskar att shoppa ! (vilken tjej gör inte lixom)

4.Jag tycker att veckorna går med superfart !

5. Har sagt till mig själv att sluta svära men kan verkligen inte !

6.kan berätta en sak 3 gånger typ för en person men ändå tro att det är första gången.

7.hatar fötter men älskar mina egna :P

8.när jag svarar i telefonen säger jag oftast "hej det är kajsa , och när jag ringer någon säger jag jämt, " hej, vad gör du?"

9.väldigt , väldigt lat. brukar be mina syskon att hämta nått åt mig och sen när dom inte vill så blir jag jättearg.

10.jag har 6 syskon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0