Since love grows within you, so beauty grows. For love is the beauty of the soul.

har ingen bild -.- datorn segar.... som vanligt då ! jaja, har nyss tryckt i mig en köööörv med bröd och ska snart hoppa in i duschen. imorgon är det ju skola igen, jag bara måste få säga att tiden går faaaasligt fort nuförtiden. hänger knappt med, är det lixom redan november ? känner ni också så, jag känner det hela tiden. men tycker om att tiden går fårt. snabbare till jullov och julen och allt det där. sen vår/sommar 2012, craaaaaaaaaaazy :) puss puss ♥

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Hahahha okej ;) En annan knasig fråga då: Hade du någon särskild ålder då du ville ha barn? Själv "visste" jag att jag skulle ha barn när jag var 18 eller senaste 19 år gammal. Idag är jag 22 år och tänker nog inte skaffa barn på många år :p Kramar!

2011-11-13 @ 23:03:10
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0