gårdagen

ursäkta mig men jag tog inga bilder igår men orkade inte ta fram kameran :P men det var sjukt kul. alla kom hem till mig och hjälpte mig bort med mina saker till ellen och vera. sen var vi där en stund, och sen drog vi ner till jensens och åt. och sen upp till city för att köpa med oss massa godis och dricka! sen hem och byta om till pyjamas och sen satte vi på en skräckfilm och sen typ gick vi in i veras rum och bädda och sen typ kommer jag inte ihåg och sen typ från halv tre till kvart i fyra (natt) så körde vi snurra flaskan, och sen typ flamsa alla sen blev det helt knäpptyst och alla somna skitfort. sen typ halv tio så vaknade alla jaa! skitbra kväll/natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0