50-frågor-om-mej

1. När grät du senast? - Igår.
2. Har du lätt för att bli kär? - Nej. Har aldrig vart kär.
3. Vilken låt är bäst just nu? - Someone like you - Adele
4. Är du snål eller generös? - Snål, det stämmer in på mig, haha!
5. Sarah Jessica Parker eller Jessica Biel? - Sarah Jessica Parker
6. Vilken är din absoluta favorit godissort? - sursöta spöken
7. Är du en öppen och ärlig människa eller du är den som är mer tillbaka dragen? - Kanske lite både och ;)
8. Vad tar du med på en fest? - Huvudet.
9. Har du ett bra självförtroende? - Jag kunde haft bättre.
10. Nämn tre snygga kvinnliga modeller. - Caroline Winberg, Kate Moss och Miranda Kerr.
11. Om du fick vara kvinna/man för en dag, vad var det första du skulle göra då? - Typ gå på toa eller ngt?
12. Hur får man kontakt med dig om man vill visa intresse? - Ögonkontakt.
13. Nämn en artist som du tycker ser riktigt bra ut. - John Mayer.
14. Ta din mobil och bläddra fram till kontakt 16, vad heter kontakten på din mob? - Wilma
15. Hur ska du fira alla hjärtans dag? - långt kvar, så det är inte planerat
16. Hur bor du, villa, lägenhet, radhus? - lägenhet
17. När drack du alkohol senast? - Asså, jag har smakat pyttepyttelite och det var för några dagar sen.
18. Vad har du för märke på din mobiltelefon? - Samsung
19. Nämn tre saker som gör dig riktigt glad. - Glada människor, när man gjort något bra och solsken.
20. Bästa boken du läst? - Elsas mode.
21. Nämn dina närmsta vänner. - Hampus, Wilma, Vera och Sandra
22. Vad har du för planer för denna dagen? - Sjuk-;(

23. Vad är ditt yrke, jobbar eller pluggar? - Pluggar
24. Hur många barn vill du ha? - Tycker om barn mycket, men något bara. kanske ett eller två?
25. Har du någonsin älskat en person (förutom familj och vänner)? - Nej.
26. Vilka länder har du besökt? - Bara ett, Danmark;)
27. Nämn 3 saker som gör dig riktigt arg. - Fjortisar, idioter och när min dator inte fungerar.
28. Brad Pitt eller Orlando Bloom? - Orlando Bloom
29. En typisk utekväll för dig, hur ser den ut? - Hänger med kompisar och går runt
30. Vilken datum fyller du år och vad e du för stjärntecken? -
31. Vad anser du om att tjejer och även killar viker ut sig i tidningar osv?  - Man bestämmer själv men jag själv skulle aldrig göra det. Det är så billigt.
32. Film hemma eller bio? - Hemma
33. Vem fick du senast sms av? - Hampus
34. Vem ringde du sist? - Hemtelefon
35. Hur är ditt humör just nu? - Uttråkad
36. Om du fick ändra en sak på ditt utseende, vad skulle det vara då? -  lite kortare, plattare mage och smalare ben.
37. Är du i någon form av förhållande just nu, dejtar, kk, tillsammans? - Jag gillar en men det kommer inte bli nått så jag är singel.
38. Är utseende viktigt för dig? - Rätt så. Man behöver ju inte se ut som värsta slashasen men inte en jäkla fotomodell heller.
39. Hur många konserter har du varit på? - 3 kanske?
40. Något du inte kan leva utan? -  familj
41. Nämn en låt som betyder mycket för dig. - Someone like you - Adele
42. Tycker du att folk kan och ska se upp till dig? - Nja... jag röker ju inte och dricker inte som många i min ålder och jag sköter mig i skolan men jag vet inte.

43. Om du fick chansen att flytta till Hollywood, hade du gjort det då? - Självklart, om jag fick massa pengar och sånt. Älskar verkligen USA!
44. Vad tycker du om adoption? - Det är bra att det finns, men hoppas på att jag inte behöver göra det. Det är en jobbig procedur.
45. Åldersskillnad i förhållande, ok eller inte? - Tycker det är okej. Men om en femtioåring är tillsammans med en 16 åring, det är bara pervigt enligt mig. Men om en kanske 13och14 åring är tsm så är det ju okej osv osv.
46. Trivs du med ditt liv just nu, eller du vill göra några ändringar? - Nej, mitt liv är rätt så okej.
47. Hur länge varade ditt längsta förhållande? - Har aldrig haft ett förhållande.
48. Vilken är din favorit genre i filmer? - Skräck
49. Vilken kändis har du fått höra att du är lik? - vet inte.
50. Nämn 3 saker inte många vet om dig. - att jag är typ störd, älskar skräckisar och att jag delar rum med mina systrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0