good girl


idag har jag varit duktig, när jag kom hem från skolan sov jag till typ fyra sen väcktes jag av ett samtal från nathalie. sen började jag plugga och har gjort det sedan dess med undantag för att jag åt. *good girl* sån tur att det är fredag imorgon, jag är riktigt trött och sen är det ju två dagar längre helg kan man väl säga. förövrigt så fyller jag år på lördag också, yey. ska ta en fika med shila och nathalie och så ska sandra komma hit senare och käka och så. GÖTT! börjar tio i tio imorgon så ska försöka slänga upp en outfit också!

Kommentarer
Postat av: fashion and photography, you will love it!

Superfin blogg!!! :)



Kika gärna in min blogg, bloggar om mesta dels mode, outfits, shopping, tips, resor, foto, livet osv.



Kram!

2012-04-27 @ 22:32:32
URL: http://elsasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0