frågor och svar

har fått in lite frågor på sistone så svarar nu.

Vad lyssnar du på för musik och vilka artister/band och dina favoritlåtar?
: väldigt blandat musikstil har jag. men dom jag lyssnar mest på är nog dead by april, gavin degraw, jessie j och brandi carlile. dead by april är favoriten! mina favvisar är trapped - dba och nobody's perfect - jessie j


zandro santiago från dba, dödligt het.

har du pojkvän? :nope, singel!

favoritblogg? : kenza är en favorit, men även filippa lindau och saralinnea.

myskväll hemma med pojkvän/fest med kompisar? : ehm, beror ju helt på humör, men skulle oftast säga myskväll. alltid lika mysigt hihi. speciellt med en fin pojke också.

snyggaste killen? : kolla ovan ^^

så, det var lite frågor :) nu ska jag ta en jäkligt lång dusch och sen kolla på en film. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0