11 saker du kanske inte visste om mig!


  • jag gillar alltid om någon lägger upp på facebook typ: gilla så skriver jag hur snygg du är på skala 1-10 typ. haha. bekräftelsebehov typ!
  • älskar goooodis!
  • när jag fryser så är jag suuuuperlättskrämd! (konstigt jag vet, men sant är det)
  • hoppar runt och dansar och sjunger skiiitmycket när jag är hemma.
  • skrattar så jävla mycket varje dag, asså kompisarna♥
  • gråter skitlätt.
  • är lite vuxen av mig.
  • har 6 syskon
  • badar alltid på sommaren. varje gång jag är på stranden.
  • vill ha en pojkvän skiiiitmycket!
  • vaknar varje natt med kramp i fötterna. tårna blir helt böjda åt olika håll och det går typ smärta på en viss "linje" eller vad man ska säga. beror nog på att mina fötter är iiiiiiiiiiskalla hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0