heeeeello!

fyra månader till min födelsedag ungefär och jag önskar mig en ny kamera! eftersom jag är typ heeeelt nybörjare så tänkte jag en nikon d3100, canon eos 1100d eller canon eos 600d. alla verkar sjukt bra och skulle nog passa mig. jag ska ju inte bara använda den till bloggen. jag använder ju min kamera när jag är med familjen och tar kort med vänner och så. men jag hade tänkt betala en del själv också. kanske tusen spänn, eller asså så mycket det går! därför är ju nyårslöftet att hjälpa till mer hemma och till och med om grannarna behöver hjälp med nått så jag kan tjäna liiiiite pengar iallafall. vill verkligen ha en ny kamera inför sommaren! helt klart den bästa årstiden att fota!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0