tråkigt på fredagskvällen :P

VEM

Vem är i rummet med dig? mina systrar
Vem fick du senaste sms av? hampus
Vem tänker du på nu? hampus, för jag tänkte på sms:et haha!
Vem pratade du senast i telefon med? sandra
Vems hus var du senast i? mitt? men annars sandras tror jag.
Vem önskar du var med dig nu?  en speciell....
Vem är din favoritsläkting? typ mormor. haha, nej jag vet inte.

VAR

Var är din mobiltelefon? bredvid mig :)
Var handlar du mest?  gina, eller h&m.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? den är från gina, och jag fick den av systermin.
Var åkte du senast bil? här i borås. typ, skulle handla eller nått.

VAD

Vad åt du senast? hemmagjord pizza.
Vad drack du senast? limedricka
Vad är det för färg på dina byxor? svarta leggings
Vad är den närmaste saken som är blå? strössel haha
Vad har du på fötterna? vita pumastrumpor.
Vad är din favorit färg? typ turkost och vitt.
Vilken film såg du senast? nån skräckis.
Vad hör du just nu? musik i öronen, what can i say - brandi carlile

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? ja
Hånglat på en bio? haha, kanske....
Hånglat i skogen? vet inte?
Tyckt att din kusin är het? neeej
Sovit naken? när man var liten?
Kört över hastighetengränsen? jag kör inte
Målat om ditt rum? ja
Dansat framför en spegel? Haha. Alldeles för många gånger.
Fått hicka? Seriöst. Finns det människor på jorden som aldrig haft hicka?
Dumpat någon? jao.
Stulit pengar från en kompis? naaaaj.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? nää
Varit i slagsmål? hehe ja
Smugit ur ditt hus? haha, jaaao!
Haft känslor för någon som inte känt desamma? ja
Hånglat med en främling? hehe
Älskar eller saknar någon nu? men nä duvet, såklart!!!!!!!!

______________________________________________________________________________________________________________________

Klädsel
Vad har du på dig idag:
ite längre, men jag hade på mig leggins och en stickad tröja med svart linne under;)
Vad använder du just nu för skor: kängor.
Favoritfärg på kläder: svart och vitt är alltid snyggt, men grått och lite färgklickar är fint.

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: Min syster.
Du delade en drink med: sandra
Du gick på bio med: vera, ellen och wilma.
Du gick på stan med: nathalie
Skällde på dig: hampus....

Senaste
Låt du hörde:
wild ones - sia och florida
Film du såg: skräckis
Mat du åt: pizza
Kram: hampus
Puss: vet inte?
Fest: vet inte. kommer inte ihåg:P
Känslan: fan vad trött jag är.
Ilska: blir tillsagd av läraren
Resa: kommer inte ihåg.
Glädje: det är fredag!!!!!!!
Dröm: typ inatt. men säger inte vad den handla om.
Boken du läste: fångad
Personen du träffade: Min Familj.
Personen du pratade i telefon med: sandra
Personen du fick sms av: hampus
Gången du åt en 7-eleven korv: äter inte. (asså seven eleven korv)
Gången du var utomhus: påväg hem från skolan
Gången du sov: nicka till lite runt halv fem till klockan sex.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår
Saken du köpte:
godis -.-

Om dig

Namn: kajsa
Ålder: 13, 14 i april
Smeknamn: kajjan, eller kajjsi
Syskon: 6 st

Sysselsättning: plugga, vara med kompisar. ut och jogga.
Bra egenskaper: pålitlig, snäll
Dåliga egenskaper: hett temprament, kort stubin. haha, kan ge någon stryk om jag blir arg.
Linje/klass: 7c
Hårfärg: blondie
Ögonfärg: blåa/gröna
Skostorlek: 39-40

 

1. Kompis(ar) du träffade: anton, michelle
2. Personen du pratatade med: syster
3. Du fick SMS av: hampus
4. Du kramade: hampus

Idag

5. Kläder: svarta leggings, stickad grå tröja
6. Bättre än igår: det är fredag idag, det var det inte igår.

Imorgon

7. Är det: lördag
8. Planer: vara med sandra
9. Något tråkigt som händer imorgon: ?

Favorit

10. Nummer: 4
11. Färg: vit
12. Årstid: sommar/vår
13. Saknar du någon? Ja
14. Humör för tillfället? lite trötter

Frågor och svar

15. Det första du gjorde: ?
16. Vad åt du sist? pizza
17. Vad irreterar du dig på? personer som tror att dom är något.
18. Tror du på distansförållanden? nej
19. Vem tänker du på just nu? ingen
20. Tror du att personen tänker på dig med? vet inte
21. Vart reste du sist? hem
22. Vad gjorde du igår kväll? plugga, sov
23. Liknar du din mamma eller pappa? mamma
24. Ler du ofta? skitofta
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? kreativitet
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? ja (fast tror inte på sånt)
27. I vems säng sov du i igår natt? mine
28. Vilken färg har din tröja? svart

Sorg

29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Ja...
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja...
31. Gråter du när du skadar dig? nej, skriker sönder typ. eller så är jag tyst

Lycka

32. Är du en glad person? sådär
33. Vad gör dig glad? Mina vänner och att det fortfarande finns hopp
34. Önskar du att du var lyckligare? Ja, lite
35. Är lycka överskattat? Ja, enligt mig
36. Kan musik göra dig glad? Ja!

Kärlek

37. Har någon annan än din familj sagt ''Jag älskar dig''? ja
38. Har du någonsin sagt ’’Jag älskar dig’’ och menat det? Vilken idiot säger det utan att mena det? Såklart jag menar det!
39. Har du en flick/pojkvän? nej, tyvär. forever alone
40. Är du nöjd med det? nej
41. Är du kär? inte kär, men in to someone

Hat

41. Vem hatar du verkligen? hatar vet jag inte.
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? Nej
43. Är du en mobbare? Nej
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? ja
45. Har du blivit sviken någon gång? Ja...

Skolan

46. Gillar du skolan? helt okej
47. Favoritämne? no (biologi) matte (lite) idrott
48. Värsta ämne? teknik, fysik, musik
49. Har du spytt i skolan nån gång? ja
50. Är skolmaten god? Ätbar.

hehehehe

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0