dag 2. staden där du bor

hade helt glömt bort det så nu tar jag alla...hittade ingen bra bild, sorry
jag bor i borås, sverige. här sprids rykten och det går skitsnack hela tiden. ganska tröttsamt men ändå lite komiskt, att folk tror på det också...? förutom det så trivs jag ganska bra, jag hatar vädret här. ena stunden regnar det, andra stunden är det klar sol osv osv. jag har ju världens bästa vänner här och går i en bra skola. fast jag tänker inte bo kvar här efter gymnasiet tror jag. vet inte om jag ska plugga till läkare utomlands eller i sverige... typ uppsala eller lund. jaja, det är inte aktuellt. sammanfattning: borås, ryktenas stad, staden som gud glömde (vädermässigt) och jag har bästa vännerna här. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0